Digisprong: ICT voor scholen

Microsoft 365 voor administratief onderwijsondersteuners

Dit is een open module op het niveau van open module ICT in de opleiding . Je ontvangt een deelcertificaatsupplement indien je slaagt voor deze module.

Wat?

Na afronding van deze module zal je beschikken over de nodige competenties om Microsoft 365 effectief te gebruiken in jouw dagelijkse taken als administratief onderwijsondersteuner. Deze module focust op tips en tricks voor het gebruik van MS Word en MS Excel. Verder zal je kennismaken met de mogelijkheden van MS Outlook (agendabeheer, mappen aanmaken,…) en je leert online vergaderen/agendabeheer met MS Teams.

Je kan je voor deze cursus niet online inschrijven,  maar je kan je wel online aanmelden via dit formulier. Vervolgens nemen we contact met je op als de inschrijvingen voor deze cursus open zijn.

Wat moet je al kunnen?

Dit is een basismodule. Voorkennis voor deze module is niet vereist. 

Opmerkingen

100% online 

50% online en 50% op campus.  

Tijdens de synchrone online lesmomenten dien je op het vooraf bepaalde tijdstip aanwezig te zijn op Teams. Deze tijdstippen zijn terug te vinden in het uurrooster.

Waar en wanneer?

Deze module wordt momenteel niet aangeboden of het uurrooster voor deze module is nog niet gekend.